Ben 4 tane düşük yaptım ve hep 3 hafta 4 haftalık falan daha sonra eşimle genetik testi verdik ve çok şükür hiç bir sorun çıkmadı daha sonra saflık ocağında kan tahlili yaptırdım guatr sorunu çıktı şuan aç karnına bir ilaç var onu kullanıyorum ve yanı dura doktorum bana enox iğne ve ecopirin verdi bu iğneyi kullanıp saglıklı doğum yapan var mı şuan 9 haftalık hamileyim hamd olsun ❤️🤰🏼