Ozgezafer ben de odasını hazırladığımdan beri sürekli girip çıkıyorum arada oturup hayaller kuruyorum☺Biz de Boyasını dekorasyonunu eşimle yaptık her anı çok keyifliydi. Şimdi de zaman geçmek bilmiyor çok erken hazırlamışız sanırım 30. Haftadayız ama 23 24te bitmişti bile☺