firstmom ben ilk kızımda epudural normal doğum yaptım. Tabi kuzum sabırsız 33+0 da suyumun gelmesiyle gittim ki doğuma daha var diye endişelenmiştim. Dr epudural dedi erken doğum olacağı için. Ben istemedim ki şimdiki aklım olsa, hemen kabul ederdim. 2 gece 3 gün sancı çektim. 3.günün sonunda basılınca Dr kızdı hemen epudural olmalısın bebekte sende tehlike ye giriyorsun dedi. Epudural olduktan sonra inanılmaz rastladım ve gece 00:15 de kızımı kucağıma aldım. Tabi erken doğum olduğu için dikişim fazlaydı. Toparlanmam biraz vakit aldı. Tavsiye ederim düşünen annelerimize. Tabi diğer 2 doğumu tamamen normal yaptım.