sda-sda35 Aylaninannesi ben yeni aldım ama bebeğim daha doğmadığı için kullanamadım 🥰 ama şu an için çok güzel görünüyor. Sürüşü falan çok rahat
Dmrdry Bende aynı başlığı açacaktım ☺️ kraf city bebek arabasını aldık sitesinden sanırım bu yıl çıkarmış sadece sitesinde ve civil mağazalarından varmış alan oldum acaba
BirVeraAnnesi35 Mucizeeemm_ ben çok severek kullanıyorum memnunda kaldım kullanımı çok kolay geliyor bize fit 2 modelini kullanıyorum ben