Kızlar merhaba. Doğumuma 3ay kaldı ve ben nerede doğum yapcam konusunda henüz bir karar veremedim. Lütfen bana yardımcı olun. Devlette doğurup memnun kalanlar bana da bilgi verirlerse çok sevinirim 😊😊 ve yenimahalle devlet araştırmada doğum yapan varmı aranız da?