Ftmtsdmr ilk hamileliğim de almadım ama çok acı çektim herşeyi denedim diyebilirim ne duyduysam bir nebze lansinoh bepantol işe yaradı dogum sonrası 5. Günü emzirememekten gögüs lerim süt toplamış fınfdık gibi birşeyler geliyordu elime doktora gittim hemen bunları boşlaltmab gerek dedi çok zordu bu sefer hemen hamile olduğumu duyunca aldım tek çarem o kaldı inşallah bu sefer hiç acı çekmem