Emireek Evet acil durumlarda gitmeli ama hepimiz hiç tecrübe etmediğimiz bir şeyi tecrübe ediyoruz şu an ve endişeliyiz. Ve bence titiz de olmalıyız. Tak maskeni çık ile olmuyor ne yazık ki çünkü çoğumuz maskeyi nasıl kullanacağımızı bile bilmiyoruz veya anlık bir şey olabilir bunların hepsi birer risk.. Market ve hastane arasında çok fark var ayrıca. Hastanelerdeki insanlar daha fazla bulaştırıcılık potansiyeline sahip ortam da aynı şekilde. Sağlık çalışanı ne kadar dikkatli o an bilemezsiniz. Ben gittiğim hastanelerde sürekli eldiven değiştiren hemşire göremiyorum mesela bi şekilde bulaş olmuş eldivenle bana işlem yapması virüsü kapmam için yeterli olabilir. Ve inanın evinden hiç çıkmayan insanlar var.. Ben 2 kere çıktım 2 ayda mesela. Biri ayrıntılı ultrason biri de karaciğer enzimlerim içindi ağrı yaşıyordum çünkü ve riskliydi. Pazartesi günü tekrar gitmek zorundayım mesela şeker yükleme için ve doktorumla bugünden plan yaptık saatleri ayarladık hastanede minimum süre vakit geçirmek için.. Yani demem o ki, doktorlar bile bu kadar tedirginken, gelmeyin diyebiliyorken, maskeye güvenip evinizden çıkmayın diye bas bas bağrınıyorken sizin de çok rahat “Tak maskeni çık nolcak” demeniz çok da mantıklı gelmiyor..