Rabiast 32.haftadan sonra hareketlerinde azalma hisseden var mı dün doktora gittim bir sorun yoktu ama panik yapıyorum
Aysealbayrak Canım benim kide 2 gündür çok hareketsiz 32. Haftamdayım eski si gibi değil ayaktayken bile hissediyorum az önce çikolata yedim hareket etsin diye yine etmedi bende yarın doktora gidicem endiselendim