Gizemnunal dimi ya bende hergun acıp sadece bunu okumak ıstıyorum 🙈🥰 gecen gun Turgut hoca 9 da gel dedı bana 10 da gittim oda ameliyata girecekti, nst ye baglan sonucuna Nezaket hoca bakacak dedı bana. Boylelıkle Nezaket hocayla tanısmıs oldum muayene ettı benı hem ultrason hem alttan. Hıc acıtmadı okadar kıbar nazık bı kadınki hayran kaldım kendısıne.