Reyhannn_ Nasıl geçiyor hamilelik. Ben yeni girdim. 38’e çok zorlanıyorum artık. Nefes alıp vermekte güçlük çekiyorum. Karnım gergin. Bebeğimi bekliyorum. Sizde durumlar nasıl ?