Aselminaa imren91 Çok normal ilk aylarımda aşırı derecede bel ağrısı çekmiştim şuan 29un içindeyiz ağırlaştığı için tekrardan başladı
Sultanmd imren91 4hafta için bel ağrısı biraz erken sanki, doktorunuza iletin bu sorunu. Benim 28haftalıkken bel sırt ağrım başladı 31.haftadayım bebeğin ağırlaşmasndan ötürü normal dedi doktorum###
karauzum Merhaba ben de 11 haftalık hamileyim. Benim de nerdeyse baştan beri var. Normal diye düşünüyorum ben ama.
karauzum Merhaba ben de 11 haftalık hamileyim. Benim de nerdeyse baştan beri var. Normal diye düşünüyorum ben ama.