Merhaba 9+6 olduk sıkıntılarım bitmedi mide bulantısı hapı kullanarak ayakta duruyorum hiç keyfim Yok herşeye takıntı yapıyorum ve bebeğe alışamadım Allah’ın gücüne gidecek diye çok korkuyorum sürekli hamile değilmişim gibi geliyor bebeği hiç sevmeyecekmişim gibi geliyor hiç alışamıyorum sadece bendemi böyle bilmiyorum bu durumda beni çok üzüyor allahım aratmadı şükür ama içimde hiç bir sevgi Yok böyle düşüncelerim yüzündende bebeğe kötü bişey olacak diyede çok korkuyorum doğum kasımın sonunda Allah nasip ederse banada akıl verirmisiniz ben neden böyleyim ruhsuz kalpsiz