39 haftalık hamileyim Çukurambar Koru Hastanesine gidiyorum 11 haftalıktan beri doktorumun adı Bahar Şentürk ve ben çok memnunum doktorumdan. Çok tatlı, güleryüzlü ve canayakın bir insan. Hayırlısıyla biz bu sürecin sonuna geldik inşallah darısı sizlere