F_s 36 haftalık oldum . bugün ara ara çok kötü sancım oluyor doğumun olacağınamı işaret bu durumu yaşayan varsa bir baksın
hunilimom F_s sancıların nasıl başlıyor sureleri nasıl canım doğum sancısı genellikle kaşıklardan belden başlıyor süresi kısalıyor siddeti artıyor yalanci sancıların da başlama zamanı yalancida olabilir gerçek doğum sancısı dinlenince felan geçmez
Kar_tanesi F_s eger sancilar duzenli araliklarla ve siklasarak ve siddeti artarak devam ederse dogum sancisidir takip et ve doktoruna bildir yinede..
F_s hunilimom tam göbeğim altında sancıyı hissediyorum bugün 3.4 kere hissettim fazla sürmüyor çok şükür yaalancı sancılardır dedi kaynanamda ama çok heyecanlıyım stresliyim ilk doğumum olucak bide
F_s hunilimomdoğrudur ozaman canım ilk gebeliğim olunca insan biraz acemide oluyor onun için sormak istedim