gulcingulcin Kızlar bebişin hareketlerini bazen dışarıdan hissediyorum.Bazen de içeriden hissediyorum değişik bir şekilde.Sizlerde de öyle mi içerdeki hareketi tekme gibi değil de daha farklı gibi 😊
Mkelebek gulcingulcin evet cok.derinden hareketleri oluyor.. bide benimkijsinin kafasi hep asagida hickiriklarindan anliyorum normalmi acaba
gulcingulcin Mkelebek Hıçkırığını ne sıklıkla hissediyorsunuz.Ben söylediğiniz şekildeki hareketi 1-2 defa hissettim sadece