HakanSelinayIbilen merhabalar,ben de de farkı bit bilgi var.Benim afjadaşım aynı sizin dediğiniz gibi doktora gittiğinde demiş bu hafta bebek hep bir yere toplandı diye,doktorda kızmış neden daha önce gelmedin demiş.Onlar kasılma demiş.Daha sonra arkadaşımın yatışını yaptılar daha 7.ayımdaydı.1 ay hastanede kaldı,ilaç verdiler kasılmalar dursun diye.Benim size tavsiyem doktorunuza sorun vakit kaybetmeden.Ne kaybedersiniz ki?