Nahide23 Merhaba 13 haftalık gebeyim sirt agrisi cok cekiyorum nefesimi kesiyor mide bulantisi yapıyor tahlil verdim tsh yüksek çıktı dahiliyeye yönlendirildim dahiliye ilaç verdi ama belim çok ağrıyor yaşayan varmı bel ağrısı?