4429 Besigimiz anne yanı 60×120 ölçülerinde. Nevresim takimlarina baktigimda 100×150 cm yaziyor bu ölçü büyük gibi geldi bana ama olmasi gereken bu mu yoksa besige gore mi almam gerek bilen var mi kizlar
htc34sdkl 4429 benim de beşiğim o ölçüde ama aldığım yorgan ve yastık nevresim takımlarının ölçülerine uygun. Siz de yorgan yastık alacaksanız nevresimi o ölçüde alacaksanız mecburen 🙂
Brokoli kucuk olmasindan iyi, yatagin altina dogru kivirip kullanirsin. anne yanini bir yere kadar kullanabileceksin. besige gectiginde besik yataginda da kullanabilecegin bir nevresim olur elindekj