busra9436 bende de bu hafta bir kaç kere oldu araştırdım 3. trimester döneminde olabilirmiş, vücutta fazla sıvı olduğu için el bileklerinde ödem birikirmiş, bu da uyuşma, karıncalanma, ağrı yapabilirmiş. Doğumdan sonra bir iki ay içinde şikayetler bitermiş ve sıkıntılı bir durum değilmiş😊 geceleri uyurken de bileklerinizin bükük olmamasına dikkat edin gibi öneriler vardı