hanim-02 merhaba katkı vitaminleri yoksa problem yok. Örnk b6,b12 vitaminler gibi. Sadece folik asit içilmeli ilk 3 ay ve asla zararlı degil. Planlı gebeliklerde doktorlar 3 ay onceden icilmesini tavsiye ediyor. Beyin-omurilik gelişiminde cok onem arz ediyor folik asit… hangi muadili yazdı doktor size?