SonGoku22 Arkadaşlar 18 haftalığım ayaklarım çok ağrıyor şişiyor bu sorunu yaşayan oldu mu nasıl bi tedavi gördünüz
_Mrv_ SonGoku22 çok sallandırmayın, tuzu azaltın, bol su için, yürüyüş yapabilirseniz ev içinde bile işe yarar ve tansiyonunuza dikkat edin.. yüksekse doktorunuzu arayın.
_Mrv_ SonGoku22 çok sallandırmayın, tuzu azaltın, bol su için, yürüyüş yapabilirseniz ev içinde bile işe yarar ve tansiyonunuza dikkat edin.. yüksekse doktorunuzu arayın.
NurseB SonGoku22 ayaklarınızı düz uzatıp oturun yerde veya koltukta. Bi ayağınızı ileri itin diğerini kendinşze çekin. 10×3 set bunu yapın her gün
Zlhb SonGoku22 egzersiz yürüyüş (maalesef evde tıkıldık olmuyor) tuzu azaltmak,bol su içmek ve oturdukça ayakları yüksekte tutmak lazım benimde bacaklarım falan çok şişiyor ağrı yapıyor tuzlu suya koymayı dene bırde ıstersen