Kızlar 1 haftadır ar sıra sanki karnımdan çıkacak gibi kalp atışını hissedercesine hareketlerini hissediyorum o kadar ki dışardan çok rahat bir şekilde görülüyor çok hızlı hızlı atıyor, biraz araştırdım hıçkırık olabilirmiş bu durum tek bendemi yoksa sizde de oluyor mu? Korktum açıkçası!!!