Smblgzl Merhaba arkadaşlar doğumuma son 11 gün kaldı salı günü kontrole gitmiştim bebeğimin kilosu 3500 gramdı ve doktor böyle devam ederse seni doğurtmam riske atmayız dedi bende normal doğum istiyorum kilolu normal doğum yapan var mı ?
Cocuklarim Smblgzl deli mi ne 3500 neden dogurtmuuor catin mi darmis yoksa kendini riske mi atmıyor çok kilolu değil ki 3500 gayet iyi yanı dogurabilirsin sorunun yoksa
Smblgzl Cocuklarim çatı muanesi yapılmadı hiç salı tekrar gidicem bakalım o zaman ne diyecek 🙄 Bulunduğum şehirde de adam akıllı hastane doktor da yokki insallah normal olur 🙏☺️