Hilyus Kızçelerim 29+3 den selamlar ☺️ Benim gibi sizde boyun ve baş ağrısı çekıyor musunuz ? Felaket boynum acıyor ve başıma vuruyor , normal mi acep ?
ssssxsss Sevalkoyuncu bende de var maalesef ama daha çok stres kaynakli benimki yani boyun kaslarini skmaktan oluyo gevseme egzersizleri ise yariyo bas agrisinada iyi geliyor