Merhabalar şuan 23+5 oldum geçen hafta doktorum detaylı ultrason için 28 haftada yapacağım dedi. Normalde 23 e kadar bakıldığıni okudum ve arkadaşlarımın çoğu da o haftalarda oldu. Benim doktorum neden 28. Haftayı beklemek istedi anlamadım. Böyle olan var mı acaba