Hediye42 Merhaba kızlar kalp şeklinde rahmi olup kanamalı gebelik yaşayıp sağlıkla kucağına alan var mı aranızda çok tedirginim
bebegim_28 Hediye42 2 defa düşük yaptım bir kaç dr gezmek durumunda kaldım hiç biri bişey demedi doçentin biri rahminde kavis var kalp şeklinde biraz falan dedi aöa başka bir dr bir şey demedi sonuç olarak 3 ye hamileyim çok şükür ☺️☺️ korkulacak bir şey değil sıkıntı olursa küçük bir operasyon ile düzeltiriz demişti dr
Kavrlms16 Hediye42 benimde kalp seklinde dediler ama hiç kanamam olmadı şuan 35+4 haftalığız ama baska etkenlerden dolayı erken doğum riskim var
Hediye42 bebegim_28 kaçıncı haftada düşürdün kuzum ben şuan 19 haftaligim ama kanamalar lekelenmeler pesimi bırakmadı
Meryem111 Benımde kalp seklıde bır dusukten sora hamıle kaldım suan 27+4 haftaligim kanama yaşamadım dıger duşıgumde tokaoplazmadan olmuşdu bır sorun cıkarmıyor dedı doktorum kalp seklınde olması bebek bıyudukce genışlıyor rahım bır sorun yaratmıyo