Asilaymomm Kızlar 20+2 olduk bugun ama bebegm dogru duzgn hareket etmiyor bu norml mi? Doktorum 20den sonra hissedersin artık demsti. Aksamdan aksama brz kıpırdyor ya da pıt pıt atıyor bir kac sefer okdar. Karnımda cıkmadı. Normal mi bilmiyorum 😔
Pnryksl06 Asilaymomm Benimde öyle pıt pıt atıyo bazen karnım daha öyle tekmelemeler yok bende 19+6 haftalığım
Bsraaac Asilaymomm bende 19 haftalığım benim de bu hafta başladı pıt pıt atıyor . Benbeğiniz hangi tarafınızda ise o tarafa odaklanırsanız çok net belli hissedersiniz
TugceBahadir Asilaymomm normal biz 21 haftalığız yeni hissetmeye başladım oda sürekli değil arada pıt pıt yapıyor 😍
Asilaymomm Pnryksl06 yaa sadce geceden geceye hıssedyorm gunduzleri karnmda bıse yokmus gbı. Okdar az hıssedyormkı cok korkuorm
Asilaymomm Bsraaac kendmı dinliyorum canım sureklı ama aksamdan aksama sadxe bır kac sefer atıyor okdar
Ayse42_ Normal canım bende 21+4 deyim ben de de öyle oluyordu zaten çoğu hareketini hissetmiyoruz , galiba daha güçlenmesi gerek kemikleri
Pnryksl06 Asilaymomm Benimde öyle çok hissetmiyorum hatta hergün olmuyo pıt pıt atmalar ara da bi oluyo
Asilaymomm gzdeeee92 valla iyi sabretmıssınjz 😂 benmde 2 hafta sonra kontrolum var gun sayıyorum resmen. Cok stres yapıyorum bu kadar az harekt hıssttm ıcın
Ayse42_ Asilaymomm kesinlikle stres yapma canım haftaya biraz daha netleşir hareketleri ne kadar yüksek moral o kadar mutlu bebek 😊
gzdeeee92 Asilaymomm sen bide bana sor 😁 ama nasıl 22 ye girdik başladı hareketleri hatta 2 gün önce azaldı diye korktum doktora gittim çoo şükür bir sorun yokmuş bazen olur öyle dedi doktorum çikolata falan ye 1 lt su iç ve 2 saat sol tarafına uzan bebeğini dinle bir daha böyle olursa dedi
Asilaymomm gzdeeee92 yaa ınsallah bnde de normaldir bende sabırsızlıkla beklıorm bakalm net hissetmeyi cok tskler canm 🙏😘