Gulerdem Kızlar ya 8+4 haftalık hamileyim ve yemekten sonra ağzımda çok kötü bi tat oluyo sizde de oluyo mu beni çok etkiliyo bu 🤷
Essi Gulerdem bilmiyorum canim 26 haftaya geldim arada hala agzimda hic tat yok kuruluk ve aci bi tat var. Tatli biseyler yiyorum sonra 10 dakikaya cikolatanin tadi da kayboluyor 😂
Gulerdem Essi aynen bende o şekildeyim yediklerimin tadı 10 dakika sonra yok oluyo sonra midem kötü oluyo hep böyle olmaz inşallah ya, senin baya büyümüş ama devam ediyo yani çok kötü 🤦🏻♀️😊