Erenalp Merhaba arkadaşlar. 33+3 günlük hamileyim. Karın sertleşmesi neden olur? Bebek neden bir tarafa toplanır ? Sol tarafım yumuşakken, sağ tarafım taş gibi oldu. Bilenler lütfen cevaplar mı?
Aysema Erenalp Ayni seyleri dr sordugumda kasilma dedi. Haftamiz sizinle ayni. Dakika tut kisa süre sonra normale dönerse sıkıntı yok gün icinde 15 20 kere yasaman normal artik vücut doguma hazirlaniyor dedi.
Fatihinannesii Erenalp 36 haftalık hamileyim, kuyruk sokumu, bacak bel ağrısı ve kasık ağrısı var inanılmaz üstüne karın sertleşmesi oluyordu, bugün doktora gittim suyum azalmış ve doğum olabilir dedi sancıların başlamış dedi nst ye soktu
Meryyy20 Benimmm de aynı sağda toplanıyor karnımı deşecek kadar sertleşiyor ora da? Pazartesi doktoruma gideceğim muane günüm ozman soracağım
Erenalp Aysema yani bir 5-10 dakika taş gibi kalıyor. Gün içinde de sık sık oluyor ama hiç saymadım. Bundan sonra dikkat edicem. Teşekkür ederim 😃
Meryyy20 Erenalp doktorumdan çıktım biraz evvel bi tarafda toparlanıp tas kesilmesi hafif hafif kasılma gibi kendini bebeğin doğuma hazırlaması dedi normal miş ♥️🙏🏼🎀
Aysema Erenalp Rica ederim. Birde düzenli olup olmamasina dikkat etmek lazımmış. Kaç dk da bir böyle oluyor. Allah hepimize sağlikla kavusmayi nasip etsin🙏😇
Aysema Erenalp Evet, düzenli araliklarla gelirse mesela 10 dk da bir 15 dk da bir şiddeti artarak gelirse nst bağlanmak gerekirmiş.
Erenalp Fatihinannesii bu söylediklerinizin hepsi var ben de şu an. Dün dr a bu sertleşmeyi sormak aklıma gelmedi ama dün muayenede suyun iyi dedi. İnşAllah zamanında doğum yaparız. Bulunduğum yerde yenidoğan yoğun bakımı yok 😞
Belmaaa Erenalp 33+0 benim de özellikle akşamları oluyor bir de dün akşam aşağı doğru 3-5 defa bıçak gibi sancı girdi
Ecebati Erenalp yalancı kasılma canım onlar rahim kendini hazırlıyor doğuma. İleriki haftalarda iyice artacak zaten
Fatihinannesii Erenalp inşallah canım, doktor bebeğe iyi dedi gelişimi sağlıklı bebeklerde erken doğum olabilir o yüzden biraz rahatladım ama insan ister istemez kafaya takıyor… Amin canım inşallah cümlemiz 🙏🙏