F_nur34 Merhaba. Bugun çatı muayenesi oldum haftaya bugun tekrar kontrolüm var bundan sonra her gittiğimde doktorum açılmam var mı diye alttan eliyle bakıcak mı aynı şekilde ?
fatos0202 F_nur34 walla canım ben hamile kaldığım günden beri hep Altan bakıyorlar ülkeler farklı oldan herhalde ama acımıyor ki oo kadar
M-E-D F_nur34 hemde nasıl tuhaf oluyo insan. Malesef ki doğumun normal olursa 2 saatte bir veya ayağa kalkıp gezdiysen yerine geri geldiğinde falan gelip bakiyolar alttan.
F_nur34 gulcingulcin bugün 36+3te baktı ama normalde 37de gel bakıcam demişti benim ağrım ve karın sertliğim vardı nstde sancım vardı o yüzden baktı