Merhaba anneler 33 haftalık hamileyim sürekli olarak mide yanması ağzımda hep acı su hissediyorum ılık süt içiyorum rahatlatsin diye ama herhangi bir faydasını göremiyorum benim gibi aynı sorunu yaşayan varsa ıyi gelmesi için neler yapıyorsunuz yardımcı olurmusunuz?