Kızlar bende 24 haftalık oldu bugün . 19. Haftalarda nabız atması gibi hissediyordum sonra haftam ilerledi dalgalanma şeklinde hissettim hatta bir kaç kere dışardan titrediğinide gördüm . Ama şimdi o kadar çok hissetmiyorum nadir güçlü değiş haftam ilerledikçe artması gerekiyor die biliyorum . Benim gibi olan var mı