Kaderjin Kızlar 25haftlk gebeyim doktor bana bu ilacı yazdı bu haftalarda içilmeliymş.sanırım bu ilaç hamilelkte kramplar kas ağrıları sancılar için verdi doktor,,ama benm öyle bi şikytlerm yok içmesem olurmu ağrım yok yani 🤔🤔🤔
Btlcngz Kaderjin merhabalar☺️ Bi şikayetiniz yoksa neden verdi acaba doktorunuz. Belki tahlillerinizde vitamin eksikligi cıkmıs olabilir ondan vermiştir. Sorun isterseniz benim doktorum gerekmedikce vermiyor kullanma diyor agrın kasılman yoksa☺️
Kaderjin Btlcngz aynen bu başka doktora gittim benm doktroum izinde diye.oda söylediki bu haftalarda magnezyuma ihtiyac duycan.dmk ağrım fln olucak oyüzden içmem gerek 🥴🥴bende bilemedm doktor öyle diyince eve geldim araştrdm ama benm ağrım yok olunca içim ozman öyle mi?😊😊🥰
Btlcngz Kaderjin benim doktorum o haftalarda anlık kasılmam olmustu sadece bir hafta kullandırdı gecince sordum devam ediyim mi diye sürekli kullanabilecegin bi şey degil ihtiyac duyuldgnda ilerde daha cok ihtiyacın olabilir dedi😌suan 34 teyim bacaklarım uyusuyor sırtım kollarım agrıyor fenayım yani iki hafta kullan sonrasına bakarız dedi sürekli kullandırmaktan yana değil ☺️