Kızlar bu kilo alımı boy kilo endeksine göre değişir bir de herkesin kendi hamilelik süreci var kimisi ilk 3 ay çok alır sonra normal devam eder bunlar bulantınıza göre değişir.Kimseyi kendinizle kıyaslayarak o niye az almış o niye çok almış diye düşünmeyin.Siz sizsiniz kendinizi bilin kendinizi kendinizle kıyaslayın.Bir önceki ay kaç kilo aldım ben hızlı mı gidiyorum diye yemenizi frenleyebilirsiniz belki, ortalama söyledikleri 14-16 kiloya kadar normal üstünü de alabilirsiniz çok zayıfsınızdır o da normaldir.Herkese kolay doğumlar dilerim💖💖