Melistugba Arkadaslar 6+0dayım bebek var kese var ama kalp atısı yok radyoloji kagıdımda bu bilgi yazıyodu doktorda kötü konustu pek bilemedim
Melistugba zeyzey95 ya doktor içime kusku düşürdü beni radyolojiye gönderdi sadece kalp atısı yok bu sebeple 3mm suan gelişimide kücük dedi