İyi akşamlar kızlar 25+1 im son iki akşamdır yattığımda artık karnımda değişik bir ağrı hissediyorum batma gibi desem değil karın ağrısı desem değil içten tanımlayamadığım rahatsız edici bir ağrı sırt üstü asla yatamıyorum batıyor sizdede bu durumlar var mı? Ve özellikte akşam yemekten hemen sonra nefes darlığı başlıyo sokağa çıkma yasağı olmadığı günlerde akşm yemekten sonra yüryüş yapıyorum çok iyi geliyor ama hafta sonu zor oluyor. Sizde durumlar nasıl?