zehra08 canım yaptıranlar da aldırmak amaçlı yaptırmıyor ki zaten önlem alıyoruz 😊 ben ikili üçlü ayrıntılı şeker aşı ne gerekiyorsa haftası haftasında yaptırdım mesela üçlü testte bir sorun çıktı ayrıntılıda daha detaylı öğrendik ve ona göre tedbirimizi aldık çok şükür şu an hiç bir sıkıntımız yok bende kafam rahat hamilelik geçirdim yani tavsiyem tabi doktorunuz ne diyorsa odur yaptırman en azından bir sorun çıkarsa erkenden tedbir alabilirsin🥰