yusra_ertas02 bende 29+5 günlüğüm. Canm dikkat etmen lazım yormaman gerekiyor kendini ve ağır yükten işlerden kaçınmalısın. Benim de iki gün hareket etmediği olmuştu hareketleri çok az hissediliyordu ve iki üç kere oluyordu. Muayene olmaya gittim doktorum bakarken sormuştum bu haftalarda normal korkmamalısın demişti. 33′cü haftada böyle birşey olmuş olsaydı o zaman kirkman gerekiyor demişti. İçiniz rahat olması açısından doktorunuza mesj atabilir ya da arayıp görüşebilirsin. Ve muayene olmaya da gidebilirsin canm için daha çok rahat etmesi için. Sıcak duşa girin çikolata tatlı türü yiyerek hareketlenip hareketlenmediğini sürekli kontrol edebilirsin