Ben doğum yapalı 10 gün oldu. Sancılarım varken gece suyum geldi hazırlanıp direk hastaneye gittik. Hastanede beni duşun altına soktular kalabildiğin kadar kal beline karnına ılık su tut dediler. Ben çekebildiğim kadar sancımı evde çektim sonrası dayanılmaz hale gelmişti. Suyum geldikten sonra evde duş alıp çıkamazdım sanırım 😕 Suyun geldikten sonra bebek enfeksiyona açık hale geliyor diyorlar kısa sürede hastaneye gitmek gerek diye düşünüyorum. Doktorunuza sormanızda fayda var ☺️