16+4 olduk bugün. Sabah uyandığım saat ramazan dolayısıyla biraz gecikiyor. 11i buluyor. Öncesinde 9 gibi kahvaltı ediyordum. Şuanda bir ara öğünü çıkartmış oldum geç kahvaltı yaptığım için☺️ Sabah mutlaka bir kalıp peynir domates salatalık ikişer tane kuruyemiş kuru üzüm ve haşlanmış yumurta yiyorum. Çoğu zaman ekmek yemiyorum ama yesem bile bir dilim tam buğday ekmeği yiyorum. İlk 3 ay süt de içiyordum bir bardak fakat bu aralar soğudum maalesef ara verdim. Ara öğün olarak da bir tane meyve yiyorum. Acıkırsam ayran ya da yoğurt. Akşamları sebze yemeği yanında haftada bir gün et tavuk ya da balık. Her yemeğin yanında mutlaka salata yiyorum. Yemekte tahıllı çorba ya da bulgur yoksa ara ara tam tahıllı ekmek yiyorum. Akşamları yemekten sonra bir şey yemiyorum sadece ara ara maden suyu ile ayran yapıp içiyorum ya da yoğurt yiyorum. Tatlıyla aram hiç yok diyebilirim. Ara sıra şekeri azaltılmış sütlaç yapıp yiyorum süt içemediğim için gün içinde ara öğüne ekleyerek yiyorum. Su tüketimini arttırmaya çalışıyorum ama hala yeterli seviyede değil 1buçuğu geçemiyorum. Sebze ve süt grubunu fazla fazla tüketmeye çalışıyorum. Et balık tavuk türünü de aynı şekilde. Bebeğe yarasın da Allahın izniyle. Gerisi önemli değil şuanda☺️