Benim ilk oğlumda da 36. Haftamda suyum birden geldi sancım yoktu Akşam gittim sezeryane alındım bebeğim 3100 gr doğdu arkadaşımında 34. Haftada suyu geldi sezeryanle doğum yaptı bebeği 2200 doğdu küveze girmedi solunumla ilgili sıkıntı yoksa küveze almıyorlar şimdiden hayırla gelsin canım hakkınızda hayırlısı olsun