aybuke98 Bizim de kalpte delik ve parlaklık göründü.Çocuk kardiyologuna gittik ordaki doktor parlaklık çok önemli bişey değil ama kalpteki delik kapanmaz ameliyat olması lazım doğduktan sonra dedi zaten detaylı ultrason için gittiğimiz doktor da aynısını söylemişti.İkili test yaptırmamıştık ama bu şekilde olunca down sendromu ihtimali var dediler.Baska bir bulgumuz yok kalp dışında.Herkesten dua bekliyorum bunu öğrendiğimizden beri herşey alt üst oldu sanki.Yine de Allah büyük İnşallah herkes yavrusunu sağlıkla kucağına alır.