Simay41 Trnbrna merhabalar, doktorum bayramdan önce veya bayramdan sonra yapalım sen karar ver dedi sezeryan olacağım. Düşünüyorum sizce hangisi daha mantıklı ?
Glstan27 Myszky canim benimkide son 6 dun geceden beri karnim tas gibi ne yapsam yumusamiyor sendede oyle oluyor mu
Glyerhn Trnbrna hayır hala hiç bir belirti yok bebeğin kanala inmesi dışında 🤦🏻♀️ Bakalım ne zaman gelmek isteyecek 😁
Kutame_51 Trnbrna 20 yaş altı disari çıkma yasağı var belki çıkmazlar 😂😂😂bide boğa burcu olacaklar mayis bebeklerinin coğu arayipta bulamadıkları yiyip içip yatmak niye çıksınlarki 🙈rahatindan taviz vermezler😂