Benim de 15e sezeryan verdi doktor ama bu gece nişan geldi sanırım mukuslu kıvamda çok tedirgin oldum şuan 36+4teuim. Sonrasında kahverengi akıntı az az geliyor leke gibi ben de bursadayım eşim İstanbul’da çalışıyor umarım olursa bir an önce yetişir ve 38e girince bebişim gelir. Ayrıca sevgili anneler benden sadece bir çay kaşığının yarısı kadar kan geldi nişanda biraz fazla mı olmalı