niko_96 Za123 kaçıncı haftanızdasınız? Ben de bebeğim ters olduğundan dolayı dezeryan olacağım da. 7sinde tam 38 oluyorum bu pazartesi doktorumdan 7si için gün isticem haftamdan dolayı yapmaz mı acaba diyorum o yüzfrn sordun
juliet Trnbrna takvime göre son 17 ama o kadar beklemek istemiyorum pazartesi günü kontrolüm var sezaryen olmayı isticem