Eva41 Deleted5544 ben geçen sefer geldiğinde almıştım çokta memnun kalmadım ürünlerinden yani kumaşını falan beğenmedim bana biraz sert geldi çokta ucuz değiller yani bi kaç parça birşey aldım 200 üstü tutmuştu
Emine_ Deleted5544 paylaşımın için teşekkürler canım. İnşallah bitmemiş olursa almak istediğim ürünler var 😊😊
Deleted5544 Eva41 ben tekstil almadım ama reflü yatağı almıstım baya beğendim açıkcası. kıyafetlere yorum yapamıyorum o yüzden ☺️
Eva41 Deleted5544 bende zıbın aldım birde alt açma örtüsü almıştım sanırım e bebekten aldım diğer bütün ürünleri onun yanında baya sert geldi ondan olabilir 😅😅
Ozgee11 Kızlar fişi olmadan değişim yapiyorlar mı bimde bilen var mı? Ben geçen geldiğinde pembe önlük almıştım ama erkek bebeğim olcak şimdi değiştirebilir miyim acaba
diilekkrtp Ozgee11 Sende maviyi al parasını öde eve götürüp pembeyle değiştirip geri götür BİM’e iade et paranıda al canım sonuçta kullanmamışsın
Yucelinannesi01 Ozgee11 sadece renkse değişim oluyor Bnde kovayı renkli almıştım gidip şeffaf aldım . Adam tamam dedi sıkıntı yok.