basakaydemir Haftadayım. Çocukluğumdan beri olan kronik karın ağrım var çok ağır adet sancısı gibi çektim senelerdir. Arveles dışında hiç bir ilaç iyi gelmedi gelmiyor. Kullanılmaması gerektiğini biliyorum . Parol iyi gelmiyor. Ama eğer içmezsem en az 3-4 gün ağlata ağlata çektiriyor bana o ağırları . Doktorum ara ara içebilirsin dedi. Orta riskli gruptaymış arveles . Ama ben de korkuyorum . Şu an yine sancılar içindeyim. Bu konu da bi bileğisin olan var mı? Yada içen bu ilacı ? 😔
Stresanksiyete basakaydemir geçmiş olsun.günde 2 kez parola izin veriliyor.ama arveles içmeseniz daha iyi.en kötü doktorunuza tekrar sorun.
Trnbrna basakaydemir doktor icebilirsin dediyse vardir bi bildigi ama ben senin yerinde olsam icmem paroldan baskasi normalfe onerilmiyor ama yinede sen bilirsin benimde agrilarimi majezikten baska ilac gecirmezdi ama hamile oldugum icin parol iciyorum sadece psikolojik nidir bilmem ama agrim olunca geciriyor
Dygggkcr basakaydemir minoset kullanabilirsin parol yerine demişti doktorum siz de bi sorun isterseniz belki daha iyi gelir paroldan
tekbirask156 Kuzum karın agrin neden oluyor anlamadım . Şu an hamileysen arveles içme derim . Geçmiş olsun
basakaydemir Sema2121 psikolojik diyen oldu, mide kapakçığının kaçak yaptığını söyleyen oldu , bilmiyoruz diyen oldu. Tam bi teşhis koyulmadı çok araştırdık ama geçmiyor