Arapgelin Kızlar dün sağlık ocağında test yaptırdım idrar yollarında enfeksiyon var dedi ama su içerek halledebiliriz dedi 🥺 korkuyorum bebeğime zararı olur mu 🥺🥺
Hilalse Arapgelin suyla halledilebilecekse düşüktür günde 2-3 litre su için bi zararı olmaz bebeğinize doğumda normal doğuma ya da ileri derece enfeksiyon erken doğuma sebep oalbilir diye duymuştum ama doktorunuz suyla hallolur dediyse bi risk yoktur gönlünüzü ferah tutun
Bsrlmnemr Arapgelin doktor bir sıkıntı olmaz dediyse olmaz heralde onlar daha iyi bilir. Ama varsa elinizde bi sonuç kağıdı atın buraya bakalım
kbr-altndl5 Arapgelin bol su için ve yaban mersini yiyin migros ta satılıyor yaban mersini idrar yollari enfeksiyonuna birebir bem de de olmustu bir hafta şu ve yaban mersini yedim testim tertemiz cikti
Arapgelin kbr-altndl5 teşekkür ederim tavsiyen için. Sokağa çıkma yasağı biter bitmez başlicam inşallah 🙏🏻
aysenur30 Bol su iç ve dinlen bende lökasit değeri yüksek çıktı enfeksiyon işte. Su ve dinlenme dediler sancı yapıyor arada benimde pazartesi randevun tekrar tahlil vericem bende geçmiş olsun canım
Bsrlmnemr Arapgelin anladığım kadarıyla çok bişi yok canım bol bol su iç. Şikayetlerin devam eder ya da artarsa doktorunla iletişime geçersin yine
ZEhrA_94 Arapgelin canım bende hiç gitmeyen birşey çok su içtiğim halde gitmiyor hatta 10 gün antibiyotik kullandım genede gitmedi haftaya salı tekrar gdcem bklım doktor ne dicek
BusraCasu 33+3 haftalık hamileyim . Bana da doktorum hafif idrar yolladı enfeksiyonu olmuşsun dedi su iç bol bol ilaç yazmaya gerek yok dedi . Korkma canım hamileliğin son trimester döneminde çoğu gebe de oluşabiliyor Muş