Kızlar merhaba. 38 haftalık hamileyim ve doğumum normal mi sezeryan mı belli değil. Normal doğum diye planladık devam ediyoruz. Kayınvalidem 70 yaşında kızında kalıyor ankarada ve doğumuma gelmeyi planlıyolar kayseriye ama görümcemin 2 çocuğu var 14 ve 10 yaşında gelecekse hepsi gelecek ya da görümcem tek gelecek hepsinin seyehat izni alma şansı var mı acaba 😩 biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 😒yaşlar sorun olur mu acaba ya da 3 kişi şu an sokağa çıkma yasaklı 😣