Kızlar benim adetim 2 gun geçti bu ay klomen ve ba tarçın çörek otu kullandım bel agrım çok çok avr arada sancim da oluyor.. dün test yaptım ilkte çizgi yoktu bir kaç saat sonra silik bir çizgi çıktı geçen yılda aynı şey olmuştu ilkte çizgi yoktu bir yerlere attim meğer gebelik varmış zaten 1 ay önce falan bakayım dedim testlere baktım o zamanki testte 2. Silik çizgi var ve düşük yaptım yine ayni sey olur mu acaba basina oyle bisye gelip hamike kalan var mi veya tanidiginda goren var resim eklemeyi bilmiyorum yoksa arardım bakın sizde